autorytetopożeracz autorytetopożeracz
156
BLOG

Pierwsza tura musi się obejść beze mnie. Da radę?

autorytetopożeracz autorytetopożeracz Społeczeństwo Obserwuj notkę 2

Niestety, ale demokracja III RP nie przewidziała przypadku, że ktoś posiadający tylko czasowe zameldowanie w Polsce będzie chciał wziąć udział nw wyborach. Wczoraj w radio słyszałem, że jeszcze do dziś i godziny 16-ej mogę dopisać się do listy, ewentualnie pobrać zaświadczenie uprawniające do udziału w najważniejszym akcie jaki demokracja przewidziała dla swojego Demosu, jednak już dzisiejsza wizyta w urzędzie ostudziłą moje demokratyczne zapędy. 

Usłyszałem bowiem, że lista już od tygodnia jest zamknięta i jedyne co można mi zaproponować to udział w drugiej turze, z odpowiednio wczesnym wpisaniem się na listę. Pomyślałem, że w biednym kraju, jakim jest III RP, gdzie nie można sprawnie przeprowadzić wyborów i konieczne jest liczenie ręczne z podaniem ostatecznego wyniku miesiące później nie mam prawa oczekiwać, że na dwa dni przed pójściem do urn mógłbym się jeszcze dopisać do listy.

Więc by by pierwsza turo i do zobaczenie za dwa tygodnie, oczywiście jeśli nie znajdzie się nowa przeszkoda.

 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo